10 Şubat 2011 Perşembe

Ruhum






















Önümdesin Şimdi
Ve bir bakıyorum arkamda.
Kafamı bir çeviriyorum yanı başımdasın.
Gözlerimi kapatıyorum yoksun..

Ruhum..
Hayalini içiyorum..
Hayaline içiyorum.
Unutmuyorum Unutuluyorum..

Dersinki son gece mi ruhum ?
Bilmez misin ben son dedikçe yeniden başlarım.
Bilmez misin ki ruhum ?
Tanımaz mısın beni ?

Ne zaman uzaklaştık söylesene ruhum?
Ne zaman yabancı olduk birbirimize böylesine ?
Seni unuttum sandın değil mi ruhum ?
Bu mümkün mü bilmez misin, bilmez misin ruhum sen beni ?

Gel ruhum gel yanıma
Gel dinlenelim artık bir soluk alalım.
Çok yıprandık ikimizde
Çok yıprattılar ruhum..

Sensiz kimsesizim ruhum..
Seni harcadım birkaç değmez uğruna
Affet ruhum affet dön..
Çok mutsuzum ruhum..

Sar beni ruhum acıtamasınlar artık canımı
Küçüklüğüme götür beni ruhum
O evin bahçesinde seksek oynayan kız olmak istiyorum yeniden.
Yardım et ruhumm yardım et ayağa kalkmama.

Bir bataklığın içinde kıvranarak batmak istemiyorum.
Çocukluğumu getir bana ruhum
Hayatın toz pembe olduğu günlerimi
Masumluğumu getir ruhum.

Harcadılar bizi
Harcandık ruhum
Her çocuk bir gün büyürmüş..
Zorla bizi de büyüttüler ruhum

Istemiyorum ıstemiyorum ruhumm
Onların sahteliklerini
Asla anlayamacağım kurallarını
Istemiyorum dokunmasınlar.

Ruhummm var oluşumun temeli sen en saflığım
Nolur küsme ruhum nolur darılma bana
Kanmadım ruhum inan kandıramadılar beni
Vazgeçmedim senden vazgeçmem ruhum

Affet affet de biz kendi masumiyetliğimize dönelim ruhum
Bize göre değil yetişkinlerin dünyası.
Yeniden başlayalım ruhumm
Bu sefer hiç büyümeden..