23 Şubat 2011 Çarşamba

O Kelimeler...












Bu iki kelime benim için ne demek bilir misiniz?
Saatlerce bu iki kelimeye bakıp ağlamışlığım vardır.
Yeryüzünde hiçbir kelime yoktur ki
Kalbimi böylesine derinden yaralayan,
Nefesimi kesen,soluksuz bırakan..

İhtiyacım olan her şey o kelimelerde saklı
Mutluluğum mutsuzluğum.
O iki kelime benim tüm geçmişim
Sırlarım, geleceğim..
Aşık olunur mu hiç kelimelere ?
Olunuyormuş..

Hem kalbimi ısıtan
Hem de ruhuma dayanılmaz bir ıstırap veren
Hem gülümseyip hem ağlamama sebep olan.
O iki kelimenin arkasında saklı benliğim her şeyim.

Her harfini tek tek nefes alır gibi içime soluduğum.
Üstünde parmaklarımı dolaştırıp saatlerce her harfi ezberlediğim.
O iki kelimeyi söylerken ruhumdan bir parça koparıyorum her defasında.
Yok oluyorum ama ölmüyorum
Ben o iki kelimeye tutunarak yaşıyorum.

Yeryüzündeki en anlamlı sözcükler benim için
Ve dünyanın en etkili büyüsü benim üzerimde denenen.
Bir başkasında bende bıraktığı etkiyi bırakması mümkün değil ki.
Sakladığım ne varsa orda işte.
Benim özüm benim ruhum benim kalbim..

Beni çözmek isteyenler var ya hani
Siz evet size diyorum
Ben işte o iki kelimeden ibaretim
Milyon kez söylesem bıkmayacağım
Her defasında içime çekip başımın dönmesine sebep olacak

Asla bitmeyen tükenmeyen
Büyü mü sihir mi lanet mi ne derseniz diyin
Ama o iki kelime
O günden beri benim bütün hayatım..
Okuması kolay ama sesli söylenmesi imkansız.
O kelimeler
O iki kelime..
A...L...