17 Ocak 2011 Pazartesi

Sonsuz Aşk.....endless love



















Sensiz aldığım her nefes boş sanki..
Sen olmadığında dünyayı şekillendiremiyorum.
Nefes almak kolay bir eylem
Ve yaşamamız için şart
Ama sen olmasaydın
O basit eylemi bile gerçekleştiricek gücü bulamazdım kendimde.. Kaybolmuştum..
Bundan uzun bir zaman önce..
Yok olmaya yüz tutmuş unutulmuş bir ruh.
Beklerken ölümü sessizce.
Tanrının yolladığı bir mucize..
Dünyamı bir kristal gibi öylesine aydınlattı ki.
Şimdi var olabilmek için tutunuyorum hayata.
Dünya ve hayat birlik olsada bana karşı. .
Tutunmam gerek biliyorum
Artık beni toprağa bağlayan köklerim var.
Biliyorum başarabilirim.
Çünkü sana sahibim.
Umutların tükendiği yerde..
Senin ışığın yok etti tüm umutsuzlukları.
Bir rüya mısın yoksa mucize mi ?
Sen sahip olduğum herşeysin..
Yeterince inanırsam yapabileceğimi biliyorum.
Çünkü sana sahibim.
Pes etmeden direnebilirim.
Adım adım ışığını takip ederek
Doğru yolu bulabilirim.
Sen varsan yapabilirim.
İçine girdiğim hiçlikten çıkıp herşey olabilirim..
Umurumda değil insanlar,hayat,tüm bu var olan kötülükler.
Işığına bakıyorum ve gözlerim kamaşıyor. 

Ruhumun sonunda bulduğu huzurum ve kalbimin öteki tekisin bebeğim.
Seni tüm hayatım boyunca sevdim ve ebediyete kadar seveceğim.
Sen herşeysin ve herşeydesin...