17 Ocak 2011 Pazartesi



Evet belki bir daha göremeyebilirim
Adını bilmiyorum,yada yaşını,
Ama gözlerini biliyorum 
Nasıl derin baktıklarını.
Sesini biliyorum
Dünyam olmasını istediğim o sesi biliyorum.
Evet belki göremem seni
Ama kısa bir süreliğine de olsa kalbimin çarpmasına izin verdin
O anı unutamam hiçbir zaman.
Kısa bir anda saklı kalan tüm duygular 
Sevmek için daha fazlasına ihtiyaç yokki 
Sadece bir anlığına...
Şimdi hayal etmek istiyorum 
Usulca süzülüp gidişini..
Uzun zamandır başımı döndüren biri olmamıştı..
Şimdi hissetmek istiyorum içimde 
Platonik aşkımı.
Bu kez kaygılanmak istemiyorum.
Sorular sorup kafamı karıştırmak
sadece gördüğümü biliyorum 
Öncesi ve sonrası
Sadece boşluk
Önemli olan şuan
Platonik aşkım.
Seni tekrar görebilmeyi isterdim 
Gözlerindeki o bakışı asla unutamam.
sesindeki o başımı döndüren tonu
Birkez daha dilerdim görebilmeyi seni
Hafızama kaydedebilmek için gözlerini.
Kalbimdeki güneşin göz kırpmasısın sen
Seni göremesemde sorun değil
Artık biliyorum ki tamamen acınılası değilim.
Gerisi sadece zaman.
Eğer bir daha görebilirsem seni mutlu olurdum.
Bir daha görebilseydim.