27 Şubat 2011 Pazar

Şizofrenik Bir Aşk








Bir rüya görüyorum.
Ruhumun derinliklerinde saklı senden bir parçam
neden oluyor bu rüyaya..
Öyle kusursuz ve özel ki..
ama kan tadı var ağzımda 
paslı ve tuzlu
yoğun bir koku geliyor burnuma.
kırmızı bir leke takılıyor gözlerime
ellerim ellerim kan içinde 
nerden geldiğini anlamaya çalışırken 
seni görüyorum..
cansız bir şekilde yatıyorsun bembeyaz parkenin üstünde.
donuklaşıyor gözlerim..
çığlık atıyorum ama sesim çıkmıyor..
cansız bedeninde öyle masum ki gözlerin..
bütün kirliliklerinden arınmış gibi bakışlarını dikmiş üstüme
biraz korku mu var o gözlerde
ama nedenn ?
arındırmadım mı seni o kirli bedeninden 
özgür değil mi ruhun artık ?
ellerimle söküp aldım o kirlenmiş kalbini
huzurla uyu artık sevgilim..
Kendi ellerimle son vermek istedim hayatına. 
Ve cansız dudaklarına bir öpücükle veda etmek..
daha fazla kirlenme diye artık.
ruhun bu dünyaya ait olmadı hiç bir zaman
bedeninse çok kirlenmişti artık
öyle yoğun bir duyguyduki seni öldürme isteği.
ellerimde kanını hissettiğimde aldığım haz sana olan aşkımdan daha güçlüydü sevgilim.
herşeyin bir bedeli olmalı 
kendi adeletimi uyguladım ben doğru olanı yaptım
sen ruhumu almıştın bedenimden 
bende bedenini aldım ruhundan 
adil bir takas değil mi sevgilim?
artık kirliyiz ikimizde 
eşitiz bu aşkta..
haksızlık yok artık adeletsizlik yok ..
ask var sadece geriye kalan tek şey ask..
ölümün ötesinde kutsallığımız.
bana vermemek için sokaklarda sattığın kalbini aldım işte senden..
Ben..ben..
böyle olsun istememiştiiiiim..
ben sadece sadece... artık kendimde bilmiyorum ne istediğimii.
beni ne hale getirdin görüyor musunn??
senin yerinde olmayı tercih ederdim şuan 
ama sen yapamazdın benim yaptığımı çünkü çünkü hiç bir zaman cesaretin olmadı değil mi ?
her zamann her zaman korkak herifin teki oldun.
köşe bucak kaçtın yalanların arkasına saklandınn.
Ve yine ben davrandım.
Senin yerine ben ikimizi sonsuzluğa bıraktım..
Sana olan nefretim öyle tutkulu ki
tüm ruhum tükendi...
çığlıklarım sarıyor bu kasvetli odada çevremizi.
ilk defa bu kadar yakınız birbirimize
ilk defa gerçekten bana bakıyor gözlerin.
yerde biriken kanında kendi yansımamı görüyorum..
artık bitti diyorum sessizce..artık bitti..
nefesimi tutmuş adım adım yaklaşıyorum sana eğiliyorum 
nefes almıyorsun.ama gözlerini üstümde hissediyorum
uzanıyorum yanına yüzünü çeviriyorum kendime öpüyorum dudaklarını hafifçe
bu oda bizim sonsuzluğumuz olucak sevgilim bir daha kimse ayıramaz bizi 
Sonsuza kadar sadece sen ve ben  bu karanlık,senin kanınla kaplı odamızda..