17 Ocak 2011 Pazartesi

s'O'nsuz Aşk



















Pencerene konan bir kuş olup

Uyurken izlemek isterdim seni
Ve büyülenmek güzelliğinle
Vazgeçebilmeyi dilerdim yapabilseydim
Seçme şansım olsaydı 
sevmemeyi dilerdim seni
Ama aşkı biz seçmedik ki..
Eskiden okuduğum bir roman vardı
Hani şu sandık lekeli olanlardan
Yaşanmışlıkları vardır ama 
Bir köşede unutulmaya 
Mahkumdurlar hani
Benim gibi yani.

Gittiğim küçük kasabalarda 
Gördüğüm her yüzü 
Sana benzetmemeyi isterdim
Yapabilseydim anılarımı silecek
Bir şehre gitmek isterdim
İçimdeki ölü hüzünden 
Kurtulabilseydim.
Masal olsaydık şu mutlu sonla bitenlerden hani
Gerçek hikayelerde the end erken gelir dimi
Ne yazık ruhumun
ilk perdesi kapandı erkenden
Kendi filminde yardımcı oyuncu olmak 
Ne garip değil mi ?

Uzatmaları oynuyorum
Çoktan bitmeliydi
Başka eller başka dudaklar
Kirlendik bir kere temizler mi zaman?
Aşk yüreğime sıkılan bir kör kurşun
Ama kalbim inatçı ölmüyor işte.
Ruhum öleli çok oldu
Ama atıyor hala kalbim
Neye gerek kime inat 
Bitmeliydi çoktan..

Ölür gibi sevmek..
Taparken kaybetmek..
Yanarken sönmek..
Kime gerek mutlu olmak
Ki zaten artık çok uzak
Kendi med-cezirlerimle 
Karşı koymaya çalışırken ay tutulmasına 
Dünya dönüyormuş meğer
Ben hala yerimde sayıyorum ya neyse..

Gönüllü bir melekten şeytan yaratmak
Bir ruhu sürgüne mahkum etmek
Görmüyor gözlerim
Küçüğüm koruyamadım seni
İzin verseydin bir bilseydin
Çok mu zordu sevgilim?
Senindim.
Aşk yastığının altında 
Cennetin anahtarı bir adım yakınında.
Biliyorum.Sen seçmedin.
Onlar yanlış anlattı bize.

Reva mı bu seni her düşündüğümde 
Yağmur yağıyor
Senfonik bir müzik gibi adın yankılanıyor 
Pencereme çarpan her damlada
Son bir dokunuş
Sen rüyalarıma giren melek yüzlü şeytan. 
Ver zehirli öpücüğünü 
Ve al kalbimi artık...