6 Şubat 2011 Pazar

Endless Love..






Seni seviyorum
Çünkü bilmiyorum başka nasıl yaşanır.
Senden öncesi diye bir şey yok hayatımda.
Sanki her şey seninle var olmuş gibi.
Beynim kabul etmiyor senden öncesini.

Sen öyle bir rüyasın ki
Hiç uyanmak istemediğim
Ben bir hologram sense tüm gerçekliğim
Yaşamak benim için sen demek
Seninle başlayan ve seninle biten milyonlarca gün..

Bazen unutuyorum kim olduğumu..
Büyük bir boşluk
İşte o zaman o sıcak bana sevgiyle bakan gözlerine tutunuyorum.
Tüm umutsuzluklarımdan soyutluğumdan kurtuluyorum.
Ne kadar kötü olsam da her defasında yeniden doğuyorum.
Çünkü biliyorum ki sonsuz bir yeminle bağlı bizim kalplerimiz.

Her şeyden uzak ve her şeye yakın
Herkesten öte ve aynı zamanda herkesle birlikte
Sen ve ben gibi..
Bazen ne düşünüyorum biliyor musun?
Bu dünya bu gezegen etrafımızdaki her şey
Sanki bizim birlikte olmamız için var olmuş gibi.

Gökyüzünde ki bir yıldıza baktığımda ona bağlı olan diğer yıldızı da görüyorum.
Yalnız gibi gözükseler de aynı dili konuşuyor onlar da..
Evrenin sonsuzluğunda ki bir bütün gibi
Uzaklığın mesafenin ve tüm engellerin hiçbir önemi olmadığını biliyorum artık.
Sevmek..
Bu kutsal kelime.
Engelleri ve tüm mesafeleri soyutlaştırıyor ve anlamsız kılıyor..
Hey mamo-chan
Ay ışığının bir rüya gibi süzüldüğü bu geceyi hiç unutmayalım olur mu?